خیال


 من ....خالی‌ از عاطفه و خشم خالی‌ از ‌‌خویشی وقربت گیج و مبهوت بین بودنو نبودن
عشق .... آخرین همسفر من مثل تو منو رها کرد حالا دستام مونده و تنهائی من
ای دریغ از من... که بیخود مثل تو گم شدم.... گم شدم تو ظلمت تن
ای دریغ از تو.... که مثل عکس عشق هنوزم داد میزنی‌ تو آینهٔ من
وای.... مثل من تک و تنها دستمو بگیر که عمرم... همه چیم.... تویی زمینو آسمون هیچ...
با تو میبینم همه بود و نبود... بیا پر کن منو‌ای خورشید دلسرد
بی‌ تو می‌میرم مثل قلب چراغ نور تو بودی کی‌ منو از تو جدا کرد
،...
سر سفره هفت سین از ته دل آرزو می‌کنم هیچ ابر غمی رو دل‌های قشنگ و پر امیدتون رو نپپوشونه


11 comments:

شاپرک گفت...

سلام عزیزم
خسته نباشی منم برات آرزو می کنم که همیشه شاد و سربلند باشی و زندگیت پر از نشاط و خوشی

شاپرک گفت...

سلام بتی جونم

سال جدید را پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم که امسال سالی پر از خوشبختی و شادکامی و بهروزی برای خودت و همسر گرامیت باشه .

مطبخ رویا گفت...

سلام دوست عزیزم .... پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می کنم ..امیدوارم در کنار خانواده محترمتان سالی سرشار از شادمانی وخوشبختی داشته باشید ..برایتان بهترین آرزو ها را دارم ..[گل][گل][گل]

ناردونه گفت...

بتی جونم سلام
روزهای آخرسال چنان منو کلافه کرده بود که فرصت نشد حرفهای قشنگت رو بخونم
عزیزم امیدوارم سال جدید برات زیبائیهای زیادی به ارمغان بیاره

خداوندا

نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای مردمان خوب این وادی

عطا فرما،

هزار امید

هزار و سیصد آگاهی

هزار و سیصد و هشتاد بهروزی

هزار و سیصد و هشتاد و نه لبخند زیبا را...

نوری گفت...

بتی عزیزم سلام
برایت بهترین روزهای پر عشق امید و شادی رو آرزو میکنم
سال ن وپیشاپیش بر تو همسر عزیزت مبارک باد
میبوووووووووووووسمت یه عالمه

ناشناس گفت...

نیلوفر 27
سلام بتی جون
عیدت مبارک خانمی
من هر وقت میام وبلاگت روحیم عوض میشه
خیلی آرومه
آرامش میده به آدم رنگ وبلاگت
امیدوارم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی خانم گل

شاپرک گفت...

سلام
سال نو مبارک بووووووووووووووووووووووس

shadmehr گفت...

ei val ei val

ناردونه گفت...

سلام بتی جونم
خوبی خانومی ؟ انگارسرت خیلی شلوغه ...
می بوسمت

سارا گفت...

بتی خوشگلم چطوری؟ چه خبراااااااا؟ بتی دلم تنگ خودت و نوشته هاته... داستان نیمه کارت حسابی شاکیه ها...

ashpazierangin گفت...

سلام خوبي؟ كجايي ؟ خبري از شما نيست