سالگرد



امروز دوباره بودن رو جشن گرفتیم،...
برای لحظه ای‌ فکر کردیم و به داشته هامون فکر کردیم،...
به اینکه دنیا گاهی‌ انقدر به آدم هاش سخت میگیره که داشته هامون رو فراموش می‌کنیم،...مهربونیهامون، عشقمون،  لطافت بهار رو از یادمون میره،...
امروز سالگرد با هم بودن رو دوباره جشن میگیریم و چشم به آینده میدوزیم،...
آینده ای‌ که لا به لای ابر‌ها پنهونه
اما گاهی‌...هر از گاهی‌  خورشید از لا به لای ابر‌ها خودشو به ما نشون میده و نوید میده که آینده چیزی جز گرمی‌ و روشنی نیست.....
چه امیدی بهتر از این؟...

10 comments:

شاپرک گفت...

سلام عزیزم امیدوارم که اولین نفر بوده باشم که سالگرد با هم بودنتون را تبریک میگم امیدوارم همیشه در کنار همسفرت زیبا زندگی کنی

سهیلا گفت...

سلام بتی جان
سالگرد باهم بودنتون تبریک میگم
انشا.. سالهای سال سلامت و خوش باشید
ممنونم از حضور پرمهرت

Sara Beti گفت...

شاپرک جون، عزیزم مرسی‌ از محبتت که همیشه شامل حال من بوده و هست...میبوسمت

سهیلا جون مرسی‌ از محبتت خانومی، ممنون از این همه لطف.

مطبخ رویا گفت...

سلام دوست عزیزم ...ممنون ...من هم از صمیم قلب تبریک می گم ...امیدوارم همیشه شاد باشید .

شاپرک گفت...

بتی گلم ایشالله که سال خوبی پیش رو داشته باشی ...اگر بخوای گندم و عدس و امثال اینا سبز کنی از 10 روز قبل از عید باید شروع کنی ولی اگر بخوای شاهی سبز کنی باید تقریبا 5 روز قبل شروع کنی این سبزه 4 روزشه .
گفتم شاید برنگردی عینا کپی کردم اینجا برات .
بووووووووس

sara گفت...

saraye nazo maham arezoo mikonam jashne sade ba ham boodanetoon ro inja bekhoonam... yani ma ham bale!!!!!! boooos azizam

ناردونه گفت...

بتی جون مبارکه عزیزم
واقعا چه دلیلی بهتر ازاین!؟

میترا گفت...

سلام بتی جون خوبی؟
مبارکه عزیزم تبریک می گم بهتون
ایشالا همیشه آینده تون آفتابی باشه
راستی عزیزم این آدرس جدید وبلاگ منه:
http://sweetlife-withlove.blogfa.com/

بابک گفت...

چه خوب

Sara Beti گفت...

دوستای گلم، هیچ کلمه‌ای نمی‌تونه بیان کننده احساس من باشه در مقابل این همه محبت که به من دارید...یک دنیا ممنونم