دلیل

 
من به دنبال دلیل می‌گردم...
فکر می‌کنم ...
اگر ستاره‌ها از آسمان به زمین بیفتند...
اگر اشکهایم تمامی‌ اقیانوس را بگیرند
اگر خورشید از تابیدن دست بکشد
اگر زمین از چرخیدن دست بر دارد...
هیچ مهم نیست..اینها همه یک مشت اتفاق ساده اند
 تو اینجا نیستی‌
پس من هم نمیخواهم باشم
به  آسمان نگاه می‌کنم
هزاران چشم به سوی من است
هزاران چشم طلایی روشن
در تاریکی‌ به من خیره شده اند...
اگر اینجا نباشی‌ نه ستاره‌ها نه خورشید نه زمین..نه اقیانوس هیچ کدام معنا ندارند...
اما....تو اینجایی...
احساست می‌کنم
_____________________________________
الهام گرفته از: سیاه و طلایی

11 comments:

ناشناس گفت...

عالیه بتی جون
مرسی گلم
نیلوفر27

نوری گفت...

بتی جونم ..سارایی خودم خیلی قشنگ بود امیدوارم ماه و خورشید و ستاره های دلت همیشه فروزان باشند در کنار همراهت ..اون همیشه هست ما بعضی وقتا احساسش نمیکنیم...اما خوشحالم که باز امید تو حرفات برق میزنه و تنها نیستی -;{@

چشم من روشن

آخر ای دوست نخواهی پرسید
که دل از دوری رویت چه کشید
سوخت در آتش و خاکستر شد
وعده های تو به دادش نرسید
داغ ماتم شد و بر سینه نشست
اشک حسرت شد و بر خاک چکید
آن همه عهد فراموشت شد
چشم من روشن روی تو سپید
جان به لب آمده در ظلمت غم
کی به دادم رسی ای صبح امید
آخر این عشق مرا خواهد کشت
عاقبت داغ مرا خواهی دید
دل پر درد فریدون مشکن
که خدا بر تو نخواهد بخشید

این هم تقدیم به تو از شاعر محبوبت با تمام عشق

محمدرضا دهقان گفت...

سلام دوست عزیز
من هم شما رو لینک کردم
با نام رقص زندگی
ممنونم از همکاریتون
با تشکر
گالری عکس سحر
http://www.axbaz.com

شاپرک گفت...

خیلی زیباست عزیزم من با تمام وجودم این مسئله را حس می کنم اگر نباشه بودن دنیا دیگه برام مهم نیست میخوام نباشم .ولی با اون همه چیز زیباست حتی زشتیها و باهاشون میشه کنار اومد و زیباشون کرد .
بووووووووووووس

مطبخ رویا گفت...

سلام دوست عزیزم ....امیدوارم همیشه شاد و پاینده باشید ..من هم خیلی دلم براتون تنگ شده بود ..انگاری آدرستون هم عوض شده ..الآن لینکتون را درست می کنم .

hadi afraz گفت...

با سلام.
وبلاگ زیبایی دارید.
اگه بتونید قسمتی بذارید که بازدیدکنندگان شعراشونو بفرستند خیلی بهتر می شد.
من شما را برای استفاده بازدیدکنندگانم لینک کردم.لطفا مرا به اسم "گالری عکس میترا" لینک کنید.
با تشکر.
http://www.forudown.com

sara گفت...

سلام و صد سلام به عزیزم بتی ماه،

وقتی بهترین چیزای دنیا رو داری، وقتی زیباترین قشنگی های دنیا رو میتونی ببینی، وقتی با بهترین آدم ها نشست و برخاست داری، وقتی هزاران نفر قلبشون برات بتپه، وقتی همه آرزوهات به حقیقت بپیونده، این امتیاز بزرگیه،
اما کسی رو که با تمام وجود میخوای نداری به هیچ دردی نمیخوره... وقتی اون حسی رو که دنبالشی به دست نمیاری، همش نقش بر آب میشه

آرزوی من فقط کامیابی تو
میبوسمت

Sara Beti گفت...

مرسی‌ نیلوفر جونم..میبوسمت

نوری عزیزم، ممنون خیلی‌ وجودت دگرم کننده است احساست خیلی‌ پاکه...مرسی‌ از حضور گرم و قشنگت...و چقدر چقدر لذت بردم از این شعر زیبا..میبوسمت عزیزم

شاپرک جونم کاملا حق با شماست...مرسی‌ که همیشه امید میدی به من و مشوقم هستی‌...میبوسمت گلم..
.
رویا جون سلام منم دلم براتون تنگ شده بود...ممنونم از لطفتون

سارا عزیزم...دوست گلم همینطوره،...من هم برات همیشه بهترین آرزو‌ها رو دارم از سمیم قلبم...میبوسمت عزیزم...

شاپرک گفت...

سلام بتی جونم
بازم برگشتم گلم اون کاری که بالای وبلاگ کردم تو این سایت انجام دادم نه اینکه خیلی وبلاگم زود بالا میاد هر دقیقه هم یک چیزی بهش اضافه می کنم بلد هم نیستم ثابتش کنم هی باید تاریخ عوض کنم .اینم آدرسش

http://picasion.com/

ناشناس گفت...

لبخند - لیلا

سلام سلام عزیزم
من همیشه میومدم تو وبلاگت و در کنار خوندن متنهای زیبایی که از قلبت سرچشمه میگرفت به آهنگای زیبایی هم که با سلیقه خاصی انتخاب میشد گوش میدادم و این آمیختگی خیـــــــــــلی برام دلچسب بود.
ولی نمیدونم چرا دیگه وبلاگت آهنگ نداره :(
میشه دوباره برامون از آهنگهای منتخب خودت بذاری

میبوسمت عزیزم

Sara Beti گفت...

مرسی‌ شاپرک جونم ...میبوسمت...
لیلا جون...مرسی‌ عزیزم که به من سرّ میزانی‌ خیلی‌ خوشحال میشم نظر‌های گرم و صمیمیت رو میبینم...مرسی‌ از تذکرت امروز متوجه شدم لینک موزیک کار نمیکنه به روی چشم فیکسش می‌کنم...میبوسمت...