سلامی‌ دوباره




خدا میدونه چند بار اومدم بنویسم ولی‌ زود پستم رو پاک کردم
دلتنگ تک تکتون بودم..

اما نوشته یک دوست عزیز که از آرزوهاش نوشته بود منو سخت به فکر فرو برد، میدونم که باید ترس رو دور ریخت،
افکارم گسیختهٔ است، پر از ایده‌ام برای آینده اما...یک امید پر رنگ میخوام، یک توکل قوی
می‌خوام قبل از همه چیز از تمامی دوستای عزیزم تشکر کنم که تو این مدت که نبودم لطفشون و مهربونیشون رو از من دریغ نکردند،  میدونم که میدونید هیچ ‌حسی گرم تر و دلپذیر تر از این نیست که دوستت جویای حالت باشه و تو رو به حال خودت رها نکنه،...همین باعث میشه خودت خودت رو رها نکنی‌، چیزی که گاهی‌ من شدیدا گرفتارش میشم،...
مرسی‌ عزیزانم،...
تو زندگی‌ من یک اتفاق افتاد که اونو از روال عادی خارج کرد،اول فکر می‌کردم خوب نیست، همون ترس همیشگی‌ از "تغییر"داشت منو از پا در میاورد، با کمک شریک زندگیم خودمو نباختم و حالا بعد از گذشت یک ماه میبینم که چقدر و دوباره تاکید می‌کنم چقدر برای من لازم بوده تا این تغییر ایجاد بشه که من به خودم بیام و جدی تر به خودم و ادامه راهم نگاه کنم...
فقط خودم رو به دست مقتدر و بزرگش سپردم،...
با کمکش رنگ رؤیا هام رو رنگین می‌کنم

6 comments:

نوری گفت...

سلام بتی عزیزم سارای دوست داشتنیم...نمیدونی وقتی امروز وارد وبلاگم شدم و دیدم به روز شدی چقدر خوشحال شدم...دوباره طعم نوشته های قشنگت..طعم کامنت های زیبای دوستان و پاسخ های گرمت رو میچشم...برات یه دنیا امید و روزهای خوب آرزو میکنم...به امید دیدار...میبوسمت...کلی شکلیکای خوشگل و عاشقوونه.

شاپرک گفت...

سلااااااااااااام عزیزم دلم هیمن قدر که دیدم آپی کلی ذوق کردم نمیدونی چقدر از حضور دوبارت خوشحالم بتی جونم جات خیلی خالی بود گرچه اینجا هم نباشی من یکی که دست از سرت بر نمیدارم شکلک شیطنت از ته دل بتی جونم ای کلک نکنه یک کوچولو تو راهه مارا داری می پیچونی اگر درست گفته باشم باید جایزه حدس درست را به من بدی قربونت برم .حیف که شکلک نداریم وگرنه یکی از اون ماچ تپل ها برات میذاشتم
بووووووووووووس

sara گفت...

سلام وصد سلام به عزیزم سارا...
چقد ذوق دارم که اومدی...

پاسخت رو در مورد آرزوها همونجایی که میدونی دادم... اما سارا دلم میخواد بهت بگم جاری باش و با آغوش باز به استقبال همه چیز برو...هر روز به آرزوهات پر و بال بده ... بذار بیان و بزرگ بشن... باهاشون زندگی کن حتی اگه هیچوقت به دستشون نیاری... احساس فوق العاده ایه... بی نهایت قشنگه عزیزم البته مطمئنا خودت میدونی همه اینارو اما من احتیاج داشتن که بگم
دوستت دارم
راستی منم مثل شاپرک فکر میکنم...
فوق العاده ست اگه اینطور باشه... و فوق العاده تر اینکه تصمیمتو گرفتی...

Sara Beti گفت...

نوری عزیزم ، شاپرک عزیزم ، سارا عزیزم،....دوستای مهربونم که همیشه منو پر از انرژی و عشق می‌کنید، دوستون دارم و از ابراز لطفتون ممنونم،...در جواب باید بگم که نه حدسی که زدید با عرض معذرت درست نیست"""شکلک دندون و شیطون بدجنس"""""....می‌بوسم روی گلتون رو

ناردونه گفت...

بتی جون سلام عزیزم
خیلی خوشحالمکه دوباره اومدی... داری مینویسی و میخای رویاهات رنگ واقعیت بگیرن...
فقط گفته باشم همه مرخصی هات ر واستفاده کردی دیگه مرخصی بی مرخصی!

Sara Beti گفت...

مرسی‌ ناردنه عزیزم...چشم قول میدم دیگه مرخصی نگیرم از دوستی‌ گلم...به خودم خیلی‌ سخت گذشت...مرسی‌ میبوسمت عزیزم.