اولین برف




امروز صبح اولین برف بارید...
خیلی‌ روی زمین نمیمونه اما،..اولین بود،...
صبح زود از پنجره به محیط ساکت و آروم نگاه می‌کنم...
عجیبه،...بعد از سالها دقیقا احساس روز های دور رو دارم
چشم هام رو می‌بندم و به یاد میارم...
عجیبه که بعضی‌ سالهای زندگی‌ از آدم جدا نمیشن
بعضی‌ سالها گم میشن و تو اصلا به یاد نمی‌ یاریشون
بعضی‌ سالها زنده جلو چشمت حاضرن....همیشه...
تو بیداری تو رویا
هنوز خواب باغی‌ رو میبینم که بهترین سالهای نوجوانی رو توش گذروندم
هنوز خواب خونه رو میبینم
هنوز خواب آدم هایی رو میبینم که سالهاست ندیدمشون،
...اما همیشه با من هستند
گاهی وقتی‌ چشم باز می‌کنم نمیدونم  کجا هستم!...
آه...امروز اولین برف بارید....
و من غرق امید و شادی بودم.... وقتی‌ اولین دونه‌های سفید برف روی درخت نشست...
و شادی رو زیر پوستم حس کردم ....

20 comments:

شاپرک گفت...

بتی عزیزم چقدر زیبا به تصویر کشیدی...چقدر این لحظه را دوست دارم منم تو این مواقع گذشته ام را به یاد میارم رویاهای شیرین کودکی و گلوله های برفی که به سر و صورتمون میخورد .یادشون به خیر

نوري گفت...

بتي جونم سلام ..انشا... كه هميشه غرق اميد و شادي باشي...من هم خيلي برف و دوست دارم..بخصوص اولين برفشو..چه حس خوبي وقتي برف مياد اصلا ديگه سرد نيست و اون ستاره هاي يخي سفيد خودشونو به اين و رو اون ور ميزنن.
خيلي قشنگ توصيف كردي..ميبوسمت

ناردونه گفت...

بتی جونم سلام
وای نگو منم عشق برفم ، چه حالی میده برف بباره و زیرش قدم بزنی ، پاینده باشی عزیزم

سارا گفت...

وقتي زمستان آمد ... از گل نشانه اي نيست
بلبل ها را از سرما ... بر لب ترانه اي نيست
زمستان‌ آمده باز ... كرده پرپر گلها را
برگ زرد درختان ... نشان دهد سرما را
اي بچه هاي گلرو ... آمد فصل زمستان
برف و باران دوباره ... مي بارد از آسمان
ما بچه ها هميشه ... با آنكه پرخروشيم
شال و كلاه خود را ... فصل سرما مي پوشيم

تقدیم به لطافت و مستی و کودکانه های تو و ما که هیچوقت تمومی نداره ... خوشبختانه
قربان بتی عزیزم

Sara Beti گفت...

شاپرک عزیزم واقعاً که همینطوره..یادش بخیر...ممنونم دوست خوبم از حضور همیشگی‌ پر محبتت...

نوری عزیزم، واقعاً همینطوره، دلم برات تنگ شده، به زودی صحبت می‌کنیم، مراقب خودت باش دوست نازنینم...

ناردونه گلم،مرسی‌ از این همه لطفت و از مهربونیهات....میبوسمت عزیزم

سارا عزیزم، دوست گلم، چه شعر زیبایی ...چقدر قشنگ....آره واقعاً تمومی نداره....خدا کنه هیچ موقع یادمون نره...خدا کنه هیچ موقع تموم نشه همیشه باهامون بمونه...می‌بوسمت و دوست دارم ا

Mithra گفت...

سلام بتی جونم
خوبی خانمی؟
ببخشید دیر اومدم
امروز صبح هم اینجا داره برف می باره ولی اولیش نیست
دیشب خوب نخوابیدم وقتی بیدار بودم چشمم به چراغ توی کوچه بود و برفی که میریخت پایین
خیلی قشنگ بود
امیودوارم روزات همیشه قشنگ باشه
مث روزای برفیه من که عاشقشم
فدای تو
بوووس

ناردونه گفت...

بتی جونم حالت خوبه / نیستی ؟ نگرانت شدم

ناشناس گفت...

لبخند- لیلا

میام تو تاپیکت بتی جونم
چنان آرامشی میگیرم که هیچ کجای دیگه این ارامش رو پیدا نمیکنم

اونقدر زیبا مینویسی که نرمی و لطافتش رو با تمام وجودم حس میکنم ...

حتی برفی رو که برای من یادآور سرمای سخت و دوست نداشتی - البته برای من - هست رو به شدت زیبا و دوست داشتنی جلوه داد و این تماماً هنر قلم توئه که صد البته سرچشمه روح لطیف تو هست ...

می بوسمت عزیزم

لادن گفت...

بتي جان عزيز دلم خيلي خوشحالم مي تونم برات بنويسم..... از وبلاگ زيبات بي نهايت لذت مي برم و از نوشته هاي قشنگت.... هميشه شاد باشي

sara گفت...

سلااام به سارا ( بتی) عزیزم
دوست عزیز و ماه و گل و نازم

سال نو مبارک ساراااا.... امیدوارم از تعطیلی ها خیلی لذت ببری و سرخوش و شاد باشی حالا و همیشه
بتیییی یعنی سارا آیا ما هم نامیم ؟ نگو نه که باورم نمیشه

بدون که دلم برات خیلی تنگ شده جات خیییییلی خالیه وقتی وارد وبلاگت میشم فقط رد پاتو میبینم با صدای آهنگ امیدوارم زودتر برگردی تا صداتو بشنوم عزیزم

از همینجا هزار تا میبوسمت
قربانت
سارا
(این متن از طریق ایمیلی که داری برات نوشتم اما متاسفانه مشکل داشت و سند نشد شاید آدرسو اشتباه تایپ کردی)

منصوره گفت...

سلام بتی عزیز
دیگه نمیخواهی باهم لینک داشته باشیم ؟چرا لینک مرا حذف کردی ؟

نوری گفت...

بتی جون سلام...زودتر برگرد عزیزم نمیدونی تا چه حد دلم برات تنگ شده...هر روز به این امیدوم که آپ کرده باشی...
عزیزم برات آرزوی موفقیت میکنم...منتظرتم..بوووووووووووووس

ناشناس گفت...

آیا تمایل داری تبادل لینک کنی ؟‏
آمار روزانه ی ما : 1300 تا 1500 وبگذر ( بدون پسورد )‏
رنک : 3‏
اگر مایل هستین منو با نام‏
‏:.: :.: پا30 پکیـــــــس:.: :.:‏
آدرس وب ما : ‏Www.par30pix.mihanblog.com

شاپرک گفت...

سلام بتی جونم برگشتن به خیر خیلی خوشحال شدم پیغامت را دیدم کلی دلم برات تنگولیده بود خیلی جات خالی بود برات ایمیل هم زدم ولی مثل اینکه ایمیل هات را هم تو این مدت چک نکردی به هر تقدیر خوشحالم که برگشی.
بوووووووووووووووووووس

mohamadreza dehghan گفت...

سلام دوست عزيز
وبلاگ بسيار زيبايي داريد
واقعا مطالبش جديد و منحصر به فردن
بهتون تبريک مي گم
اگه مايليد به تبادل لينک و اين افتخار رو به ما ميديد منو با نام " گالري عکس سحر - دانلود پک عکس " لينک کنيد و بهم خبر بديد تا در کمتر از 12 ساعت لينکتون کنم
واقعا ممنونم
با احترام
گالري عکس سحر
http://www.axbaz.com

شاپرک گفت...

آهااااااااااااااای بتی جون کجائی پس جرا آپ نمی کنی بدو بیا که سوال دارم این چرخونک خوشکلا را چطور درست کردی جلو لینکات منم میخوام گوگل ریدر بازی در اورده کار نمی کنه شکلک ناراحتی تا حد مرگ و میر .
راستی منم یک بلائی مثل تو سرم اومد روی یکی از لینکائ دوستان که کلیک میکردم میرفت یک صفحه اشتباه می گفت پیدا نشد فکر کردم وبلاگش را تعطیل کرده بعد دیدم جلو آدرسش تو وبم چند تا عدد جدید اومده منم کلا حذفش کردم ثبت را زدم اومدم بیرون دوباره رفتم تو آدرس دادم و ثبت کردم کار کرد امیدوارم اینجوری مشکل لینک من اینجا حل بشه .
بوووووووووووووووس

ناشناس گفت...

سلام بتی جون
من امروز از طریق شاپرک جون فهمیدم وبلاگ داری و انصافا وبلاگ زیبایی هم داری تبریک میگم

بتی جون در مورد لینکهای دوستات چه کار کردی که برات نوشته که چه موقع آپ شدن
ممنون میشم کمکم کنی
بوس بوس
نیلوفر 27 سفره خونه

Sara Beti گفت...

دوستای عزیزم،چقدر منو با محبت‌هاتون شرمنده می‌کنید....دوستون دارم یک دنیا....

شاپرک گلم منظورت از چرخونک اون گل‌های آبی رنگه؟اگه آره من کاری نکردم در حقیقت مال قالبیه که انتخاب کردم،....شاپرک جونم اینو امتحان می‌کنم ببینم درست می‌شه چون حتئ نشون نمیده کی بلاگتو آپ میکنی‌.....

سلام به روی ماهت نیلوفر جون....چقدر خوشحالم میبینمت، عزیزم این چیزی که پرسیدی بازم مربوط میشه به بلاگ سپاته....www.blogger.com
و نوع قالبی‌ که انتخاب کردم عزیزم اگه عضو این بلاگگر بشی‌ گمونم بتونی‌ این کارو انجام بدی...اگه جائی‌ بتونم کمکی‌ کنم خوشحالم میشم که برات انجام بدم خانومی برام میتونی‌ پیغام بذاری......

Sara Beti گفت...

http://www.google.com/support/blogger/bin/answer.py?hl=en&answer=97628

قابل توجه شاپرک جون و نیلوفر جون:
این لینک نشون میده که چطور لیست دوستان رو اضافه کنیم اما همونطور ک قبلا هم گفتم مخصوص blogger هستش و در بلاگفا حتما سیستم خاص خودش رو داره
در حال جستجو هستم ببینم می‌تونم چیزی برای بلاگفا پیدا کنم یا نه...

سارا گفت...

بتی عزیزم دوباره اومدی و دل ما رو شاد کردی ... سریعا برو تو حس.. که دلم لک زده واسه نوشته هات ... دوستت دارم... love this song