منشور زندگی‌




آنچنان به آینده میاندیشم و در آن گم شده‌ام که فکر میکنم:
آیا روزی آینده گذشته‌ام میشود؟یا نه، با گذشت زمان همه چیز رنگ میبازد!
عشق ...
عشق رونده ای‌‌ است بدون هیچ توقفی،
و من نزدیک و نزدیک تر میشوم، تا به آ‌ن‌ نقطه نورانی برسم...
بیا تا با خیلات و رویاهای گمشده مان زندگی‌ کنیم،
آخر آنها خورشید شبهای تارند،...اگر نکنیم هرگز معنی‌ و لذت زندگی‌ را نفهمیده ایم
و وقتی‌ زمانی‌ رسید که حس کردیم که به آخر خط رسیده ایم دیگر دلیلی‌ برای گریه نیست...
چون دستی‌ داریم که همیشه برای کمک رسانی آماده است..
و آ‌ن‌، نور همیشگی‌ است ...
___________________________
الهام گرفته از آهنگ منشور زندگی‌: انیگما

5 comments:

نوري گفت...

بتي عزيزم سلام...خيلي خوشحالم وقتي ميام و يه نوشته جديد ميبينم..من هنوز غرق آهنگهاي قبلي هستم كه با يه نوشته بسيار زيباي ديگه سورپرايز ميشم..
بتي جون بعضي اوقات تو حس دروني نوشته هات ميمونم كه چقدر به من نزديكه...اين سواليست كه مدتهاست تو ذهنمه..اينها دست نوشته هاييند كه از حس درونيت ناشي ميشه...البته بايد هم همينطور باشه..چون هر آنچه از دل برآيد به دل نشيند..
..روبياهاي گمشده برام يه واژه آشناست ...من هم با اونها زندگي ميكنم تا حتي يه شعاع كوچكي از نور رو ببينم..
ميبوسمت...

نوري گفت...

البته بتي جونم بعد از اينكه كامنت رو گذاشتم ديدم الهام گرفته از اهنگ منشور زندگي انيگما بود به هر حال خيلي زيبا بود...اهنگش رو دانلوود كردم..ممنون...بوووس

ناشناس گفت...

سلام باور کن روزی آینده ات میشود گدشته وامیدوارم حسرتش نخوری مانند من که یک اشتباه به تمام وجودم بسته شد وگذشته ام بهترین خاطرات برایم بسیار زیبا است یا شایدم حال وهوای من آنرا زیبا میپندارد ولی ممنون از این متن.نمیدونم چرا جی میل وایمیل را قبول نمیکنه بی تا http://muhana.persianblog.ir/

Sara Beti گفت...

نوری عزیزم مرسی‌ از کلام دلگرم کننده ت، همیشه پر از نوری و مهربونی، سرشت هممون یکیه، شاید همینه که وقتی‌ نوشته‌های همو میخونیم احساس نزدیکی‌ به هم می‌کنیم،...نمیدونم،...ولی‌ ممنون از حضور قشنگت که به من دلگرمی‌ میده،...

بی‌ تا عزیز، دوست خوبم، نمیدونم چرا قسمت نظرات پست جدیدت فعال نیست و نتونستم مطلبی برات بنویسم، من هم روزهای زیادی رو در انتظار آینده گذروندم، الان که فکر می‌کنم میبینم چه سالهای قشگی بودن، حیف که زود رفتند، هیچ وقت هم بر نمیگردند....

ناردونه گفت...

بتی جون خوشحالم دوباره وبلاگت رو میبینم فکرکردم مثل وبلاگ سهیلا شده دلم سوخت !