امید




این روزا سرم گیج میره از بس که موضوع هست تا بهشون فکر کنم، یک حس یک امید، یک نوای لطیف منو وادار میکنه با لبخند زندگی‌ کنم، یک چیز تو دلم هست که میگه ادامه بده شاید ته این جاده یک چشمه باشه پر از آب زلال، پر باشه از ٔگل، از درخت از نوأی که نمیدونی از کجا میاد ولی‌ گوش نوازه، من به امید اون روز قدم بر میدارم، به امید اون روز هام رو شب می‌کنم، به امید اون روز به آسمون نگاه می‌کنم، کار می‌کنم، شعر میخونم، میخندم و گریه می‌کنم،....

من نمیخوام لحظه‌های کوچیک شادی رو از دست بدم، من واسه ثانیه ثانیه شون میجنگم، ... این اولین جنگیه که برنده ش منم!...

9 comments:

مطبخ رویا گفت...

مطمئنم که شما برنده اید .

شاپرک گفت...

بتی جون زبونم قاصره که کلمه یا جمله ای را در وصف این نوشته های زیبا بگم زیبائی و حس عشق و زندگی در تک تک کلمات وجود داره همیشه زیبا مینویسی و امید را نقاشی می کنی.

ناردونه گفت...

عزیزم به عشق اون روز زندگی کن
به عشق اون چشمه قدم بزن
اما حال زیبای خودت رو هم از دست نده
گاهی رفتن شیرینتر ازرسیدنه!

ناشناس گفت...

میدونی‌ منم الان اون سر گیج آار رو که میگیو دارم اما یه جور دیگشو...حتا نمیتونم جمع و جور کنم افکارمو ...میدونی‌...فقط فرو با رفتن تو بغل مهربونت و تا صبح حرفاتو شنیدن می‌شه این حال منو درست کرد...دوست دارم بتی من

ناشناس گفت...

mazerat az ghalat emlaehaye lopim

من و نفس گفت...

سلام گرم به بتی جان دوست خوب و باوفای من ....

شما که همیشه لایق میدونی و به ما سر میزنی

الان هم آپم هر وقت سرت خلوت شد به ما هم یه سری بزن

حضور سبزت باعث شادی ما خواهد شد درود بر شما

Sara Beti گفت...

عزیزان من دوستای خوبم، مسأ نازم، رویا جون، شاپرک عزیزم، ناردون گلم، "من و نفس"عزیز...مرسی‌ از لطفتون..

ناشناس گفت...

سلام بتی جون

لیلام - لبخند!

عزیزم فوق العاده است نوشته هات

ادم رو یه جوری میبره تو خلسه.. باعث میشه که ادم ناخود آگاه به فکر فرو بره

آهنگ انتخابیت برای وبلاگ هم خیلییییییی زیباست
شاید باورت نشه ولی چیزی نزدیک به 20 بار پشت سر هم گوش کردمش در حالیکه داشتم وبلاگت رو میخوندم

مرسی عزیزم
مرسی

Sara Beti گفت...

لیلا جون چقدر خوشحال شدم که پیغام پر از مهرت رو دیدم عزیزم، مرسی‌ که انقدر لطف داری،..و ممنونم که به من سر زدی میبوسمت...