دفتر خاطره ها


میخونم و چشمام بارونی‌ میشن،...

تو این عصر تکنولوژی که دیگه از نامه کاغذی خبری نیست، فکر میکنی‌ نامه‌های الکترونیکی‌ اون حس لطیف و عاشقانه رو ندارند، ولی‌ من خوندم و چشمام بارونی‌ شد،...دلم پر امید شد، حس کردم بودنم مهمه، حس کردم کسی‌ هست که با دیدن نامه من دلش گرم میشه و منو دلگرم میکنه،...گاهی‌ اوقات هر روز همو میبینیم ولی‌ یادمون میره که به امید چه حرف‌ها و لبخند‌های گرمی‌ زنده ایم،...دیگه نمیخوام فراموش کنم

احساس کردم دوباره می‌خوام بنویسم، من سالها نوشتم دونه دونه خنده هام ، گریه هام ، احساس هام رو به کاغذ کشیدم، سالها کاغذ سیاه کردم، وقتی‌ برگشتم به اون خونه که مثل جون دوستش دارم می‌خواستم همشونو توی حیات بسوزونم ،..آخ که چقدر ظالمم من،...

نه دیگه نمیسوزونم، همین امروز میرم و یک دفتر قشنگ میخرم و دوباره شروع می‌کنم به نوشتن، به نوشتن نه تنها تیرگیها بلکه روشنی ها،...و می‌خوام تموم روشنأی‌ها رو با تمام دنیا قسمت کنم،...اره دلم گاهی پر از تاریکی‌ میشه ولی‌ با نور امید ابرهای سیاه رو پس میزنم، ... میخونم میرقصم و پسشون میزنم،...

راستی‌ میدونستی من همیشه تو رویاهام میرقصم؟!،...

6 comments:

مطبخ رویا گفت...

وای چه رویای زیبایی.......رویای ..رویای رقص
منم در رویام همیشه دوتا بال دارم که می خواد پرواز کنه .

نوري گفت...

بتي جون...من هم با خوندن ايميل و پست دوستان خيلي تحت تاثير قرار ميگيرم..هرچند دست خط كسي كه واسه آدم نامه مينويسه پر از زندگيست..اما ميشه با ترانه هاي همين نامه هاي الكترونيكي هم رقصيد..ميشه احساسي شد و به قول رويا جون 2 تا بال در آورد و پرواز كرد...نوشته هات رو خيلي دوست دارم ...دوست دوست داشتنيم.......بوووووووس

ناردونه گفت...

نوشته های مجازی هم آدم رو شاد میکنه درست مثل خوندن حرفهای دلت که به دل همه ما میشینه

شاپرک گفت...

بتی جون منم از نامه های الکترونیکی خیلی شاد میشم اگر اینا نبودن دریغ از یک نامه معمولی نوشتن اگر این نوشته ها نبود خیلی دلها آروم نمیشدن.

ناشناس گفت...

سلام ولی نامه یه بوی خاصی داره که عصر تکنولوزی نداره واون بوی حس خوب ادمهاست ادرس وبلاگم طعم عذا
ممنون وموفق باشی http://1338455.blogfa.com

Sara Beti گفت...

دوستی‌ عزیزم از لطف تک تکتون سپاسگزارم....مرسی‌ که منو همیشه شرمنده محبت‌هاتون می‌کنید...دوستون دارم ممممم یکککک دنیاااااااا