دوباره با هم هستیم ...


داشتم دنبال یک جور غذا میگشتم...

خدایا پلو خورشت ماهیچه رو چطوری درست کنم که شبیه اون روزها بشه....اون روزهای نو از زندگی‌ من که بیخبر بودم و سرخوش، ...

اون روزأی که منتظر میشودم ظهر بشه از راه برسه، و بریم همون جای همیشگی‌ ...

اون روزأیی که من بودم و عزیزترین موجود های زندگیم دوروبرم ...

بالاخره پیدا کردم دستورشو از هر دستوری بهتره، چقدر اینجا جالبه،... چقدر این آدم‌ها سرشار هستن از شور زندگی‌،... چقدر میخندم به بعضی شوخی‌‌هاشون برای همدیگه ...اصلا انگار از یک خونواده هستند،... چقدر شوخ طبعی شون به دل‌ میشینه، چقدر خوشحالم که تو همچین جمعی‌ هستم،... چقدر مهربون هستن، چقدر اینجا راحت میتونی‌ باشی‌،... حالا هر روز صبح به امیدشون بلند میشم اولین چیزی که سر میزنم به این دوستهای‌ عزیز ،...

می‌گذره....

بد از یک دوری چند روزه حالا دوباره دلم پر از شوق، اسم تک تکشون رو که میبینم قند تو دلم آب می‌شه، دوباره همه دور هم جمع هستیم ...

دوباره همه باهم هستیم...

دوستون دارم تک تکتون رو ...

.....مرا گفتی دل دریا کن ای دوست
همه دریا از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد اینک در کنارت
مکش دریا به خون پروا کن ای دوست ....






7 comments:

سهیلا گفت...

سلام سارا جان
ممنونم سرزدی
موفق باشی

نوري گفت...

واي عزيزم ..بلاخره سارا جون يا بتي؟
چه حس خوبي اين دوستي ها ب وبلاگ اكسير ناب سارا جون هم كه سر زدم مطلب قشنگي در اين مورد داشت...

سارا (saranaria) گفت...

بتی عزیزم من هم باهات هم احساسم
یکی از شانس های زندگی من پیدا کردن این جمع بود
واااای این آهنگ وبلاگت حس خیلی عجیبی در من ایجاد میکنه مثل... مثل... خلقت... سرشتن خاک...

شاپرک گفت...

ااااا ببینم چی شد اینجا چه خبره چه جوری این دو تا متن از زیر دست من در رفته و ندیدمشون .شکلک خنده
بتی جون حتی اگر اسمت سارا باشه دوست دارم بتی صدات کنم چون اینجوری تو ذهنم ساختمت خیلی زیبا نوشتی حس همه ماها را گفتی چقدر خوشحالم که دوباره با هم هستیم .

Sara Beti گفت...

سهیلا عزیزم مرسی‌ از لطفت، نوری جون سارا جون شاپرک جون قربون دلهای مهربونتون، در مورد آهنگ یک نکته بگم سارای عزیزم، این روزا این آهنگ همه جا با منه، سر کار ...تو خونه...موقع آشپزی، وقتی‌ کتاب میخونم ...از همه بهتر اینه که چشماتو ببندی و فقط گوش بدی ... پر از رازه نه؟!!!

من و نفس گفت...

سلام دوست خوبم مرصی که اومدی پیشم

من شما رو لینک کردم

اگر لطف کنید من رو با نام ( دست نوشته های من و نفس ) لینک کنید

بازم ممنون که اومدی عزیز

ناشناس گفت...

چه مزه میده برسی و این همه پست جدید از عزیزترینت ببینی