خواب


 
تا به حال خواب پرواز رو دیدی؟
که یهو اوج میگیری و به آسمونها میری؟!...
میائی‌ به سطح زمین و دوباره به اوج میری!!
تا بحال خواب راه رفتن روی آب رو دیدی؟
که سبکبال مثل یک نسیم از روی موج‌های آب میپری؟
زیر پات خالیه ولی‌ اطمینان داری که غرق نمیشی‌؟
من خوابشون رو دیدم ...
من خواب مکان‌های دوری رو دیدم که نمیشناختم، ولی‌ سخت بهشون دلبسته بودم،...
خواب دخترکی ...گوشه ای‌‌ از دنیا که با رویای عروسکی با خواب میره که شاید هیچ وقت به دست نیاره،....
خواب مردی با دلی‌ پر از نور و روشنی، که تنهاست، ....و به فردا‌ها چشم دوخته،...
خواب خونه ای‌‌ بزرگ که از هر طرف دری داره به سوی روشنی،...
و تو نمیدونی این آدم ها کی‌ هستند، این اتاق کجاست...
تو کی‌ هستی‌؟
اینجا چه میکنی‌؟!!!
من خوابشون
رو دیدم،...
ولی‌...نه‌! صبر کن!...
نکنه که اینها خواب نبودند؟!....



13 comments:

sara گفت...

خواب پرواز و اوج گرفتن و فرود
اون ترسی که همیشه توی اوج دارم، تو هم داری
خواب راه رفتن روی آب مثل باد سریع و سبک بدون اینکه خیس بشم
خواب مکان هایی که میدونم خارج از ایران هستن
حال هم خارج از کشور فعلی
آشناترین خواب های من همین ها هستن
باور میکنی اگه بگم اغلب شب ها خواب های من در این ها خلاصه میشه
شگفتم از این همه همزادی

Sara Beti گفت...

سارا عزیزم سلام...
جدی میگی‌؟!!واقعاً من هم موندم،...من همیشه خواب میبینم گاهی منو خیلی‌ به فکر فرو میبرند، گاهی خسته میشم از دست خودم، دلم می‌خواد یک شب راحت بخوابم و هیچی‌ نبینم،...اما گاهی انقدر همین خواب‌ها عجیب و قشنگن که تا آخر روز حس خوبی‌ دارم باخودم....میبوسمت همزاد عزیز و قشنگم

شاپرک گفت...

اینجا به نظر میاد مثل هم نیستیم من وقتی میخوابم واقعا دلم میخواد خواب های خوب ببینم ولی همش بده .
ولی توی بیداری گاهی چیزائی را می بینم که انگار سالها قبل همون را دیدم با تمام جزئیات نمیتونم بگم خواب بوده و حالا به واقعیت تبدیل شده بیشتر شبیه واقعیتی است که قبلا اتفاق افتاده .

sara گفت...

شاپرک عزیزم این اتفاق برای من هم میافته خییلی زیاد در واقع خیلی ها باهاش روبرو میشن و به Déjà vu یا دجاوو معروفه
خیلی خیلی شگفت انگیزه و در حال حاضر روان شناسا در حال تحقیق روی این موضوعن
منم مثل تو عاشق خواب دیدنم

قربون بتی و شاپرک عزیزم

شاپرک گفت...

سلام سارای عزیزم
ممنون که جواب دادی نوشته هات برام خیلی جالب بودن من تا به حال این مسئله را نشنیده بودم خیلی دلم میخواد راجع بهش بیشتر بدونم باید برم کمی کند و کاو کنم ببینم چه خبره.
میبوسمت گلم

Sara Beti گفت...

شاپرک عزیزم سلام،
در جواب سوال خصوصیت باید بگم که اره گلم همون خود خودشه، از سفره خونه، اگه روی اسمش کلیک کنی‌ بلاگش باز میشه عزیزم،...ناردونه راجع به شما حرف نمیزنیم ها!!!...
در ضمن نمیدونم چی‌ شده که بلاگم گم شده بعدشم همه لیست دوستانم از بین رفتند باورت میشه.....خیلی‌ غصه خوردم!!!!.
۲ روز نبودام نمیدونم چرا اینجوری شده.....
خواهش میشه گلم، تونستی دانلدش کنی‌ اگه نه بگو تا به آدرست بفرستمش....

Mithra گفت...

سلام اساتید محترم
منم خواب می بینم ولی دقیقاً وقتی که میرم بالا بالا ها یهو زیر پام خالی می شه و از خواب می پرم
بتی جون واسه وبقلاگت متاسفم چه اتفاق بدی!!!!!!!!!
ولی اشال نداره هر جا باشی ما پیدات می کنیم
فدات
بووووووووووووووس

شاپرک گفت...

سلام بتی خانم
خودت را آماده کن که من شمشیرم را از رو بستم اومدم سراغت.شکلک عصبانی بنفش شده.
هر چی میومدم تو آدرست که سر از ناکجا آباد در میاوردم فکر کردم منو یادت رفته خبر کنی شکلک گریه آبشاری بعد که امروز پیغامت را دیدم خوشحال شدم که نه بتی جون تو را هم یادش بوده ولی افسوس که بازم انگار من مهم نبودم دریغ از یک آدرس درست شکلک گریه ای که جگر آدم کباب بشه.
اونوقت من باید چادرم را ببندم کمرم بگردم تا بالاخره تو وبلاگ نوری جون آدرست را پیدا کنم یعنی فقط برای نوری جون آدرست را گذاشته بودی شکلک قهر تا روز قیامت .

Sara Beti گفت...

سلام میترا عزیزم مرسی‌ گلم،میبوسمت روی گلتو....

وای شاپرک جانم...هی‌ متنتو می‌خوندم می‌گفتم‌ای خدا اینو شاپرک نوشته یا انار آخه چون بید بر سر ایمان خود میلرزیدم وقتی‌ میخوندمش......شکلک گریه از شدت ترس!!!!!الهی من قربونت برم....شاپرک جانم من که آدرسم رو برات گذشتم...به خدا!!!....بعدشم من یک مشکلی‌ دارم هر چی‌ آدرس بلاگت رو عزیزم در لیست دوستانم اضافه می‌کنم یک سری حروف اضافه میاد جلوش بد روش که کلیک می‌کنم بلاگت نمیاد...دیروز چندین بار امتحان کردم ...می‌خواستم خودمو بوکشم دیگه...وقت اداری تموم شد مجبور بودم برم خونه!!!!.....شکلک عدمی‌ که گیج میزانه...!!!..خلاصه نگی‌ یک وقت که من تو رو به یاد نداشتم...خودت میدونی‌ کجای قلبمی عزیزمممم.....میبوسمت...
آشتی شودی؟؟؟یا باز چادرت به کمرته؟؟؟؟

شاپرک گفت...

سلام بتی خانم
یعنی چی من نوشتم یا ناردونه من مدتیه با ناردون گشتم خشانت را ازش خوب یاد گرفتم شکلک خنده تا بناگوش
حالا بدون چادر اومدم سری قبل که چادر بسته بودم کمرم پائینش خورد تو آب خیس شد آخه اینجا داره بارون میاد.
بتی جونم این آدرسی که برام میذاری بازم باز نمیشه میره به این آدرسhttp://www.lifadance.blogspot.com/
و میگه بلاگ پیدا نمیشه من بازم با همون آدرسی که برای نوری جون گذاشتی اومدم تو وبلاگت یعنی با این آدرس
http://lifeadance.blogspot.com/
همچین هم فرقی ندارن فقط نمیدونم چرا کار نمی کنه.فقط www زیادیه
شکلک ماچ گنده به نظر میاد خشانتم داره افت می کنه باید یک تلفن به ناردونه بکنم ازش انرژی بگیرم.
بووووووووووووووووووووووووس

Sara Beti گفت...

سلام شاپرک جانم ...وای خدا کلی‌ خندیدم...آره منظورم همین بود، بار خشانت پیغامت بالا بود گفتم نکنه این کار ناردونه است...!!!!ولی‌ دیدم نه...شاپرک جونم از من حسابی‌ ناراحت شده...عزیزم شرمنده یک حرف کم گذشتم تو اون آدرس اولی‌...حالا شما چه چاره ایندیشیدی واسه بلاگ خودت گلم که نمیاد تو لیست دوستای من...آخه من چه کار کنم...خواهر بپا پات نره تو جوف آب !!!

شاپرک گفت...

سلام بتی جونم
کلی خوشحال شدم که نوشته من باعث خندت شده شکلک خنده نیش تا بناگوش باز.
آدرس را میگی گلم چکار کنم من چک کردم این آدرس از هر وبلاگی داره کار می کنه .
ببینم بتی جون حالا آدرس خودت را دوتا کلمه جا انداختی به خورد ما دادی قربونت برم از آدرس وبلاگ من کش نرو بدون کم و زیاد اونجا بنویسش .

یک نگاهی دوباره بهش بنداز حتما یک جائیش را کم نوشتی ازت بعید نیست سابقه دار هم که هستی .
شکلک غش غش

مطبخ رویا گفت...

شعر قشنگی بود...مرسی